سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کویر

رباعیات پنج شنبه 87/3/23 ساعت 1:26 عصر

من حاصل عمر خود                                                                           

           یک همدم با                                                              رباعیا ت

                                    من حاصل عمر خود ندارم جز غم                             در عشق ز نیک و بد ندارم جز غم

 

                                    یک همدم با وفا ندارم جز غم                                    یک مونس نامزد ندارم جز غم

 

امشب ز غمت میان

 .....................................................................................................................................................................................................................

                                       امشب ز غمت میان خون خواهم خفت                       وز بستر عافیت برون خواهم خفت

 

                                        باور نکنی خیال خود را بفرست                              تا در نگرد که بیتو چون خواهم خفت

 ....................................................................................................................................................................................................................

                                                 گفتم که لبت گفت لبم آب حیات                        گفتم دهنت گفت زهی حب نبات

                                                                                                                                    

                                                 گفتم سخن تو گفت حافظ گفتا                         شادی همه لطیفه گویان صلوات

.................................................................................................................................................................................................................

                                              این یکی رباعی نیست اما  قشنگه :

                                               گفتم چه نهم نام لبت گفتنمک                                                                  گفتم بمکم از آن نمک گفت نمک

 


نوشته شده توسط: میلاد


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
17761


:: بازدیدهای امروز ::
0


:: بازدیدهای دیروز ::
3



:: درباره من ::

کویر

:: لینک به وبلاگ ::

کویر


:: پیوندهای روزانه::

سلطان جنگل [80]
وبلاگ شما [133]
وبلاگ دخترونه [40]
تنهایی [160]
تاریخ [115]
دانلود برنامه آهنگ و... [123]
[آرشیو(6)]



::( دوستان من لینک) ::

عاشقانه
سوخته
دانلودستان کلیپ وموسیقی.نرم افزار
مکاشفات لاینقطع 1 روشنفکرنمای فریب خورده
فقط عکس و ....

:: لوگوی دوستان من ::


















lovely - به روز رسانی :  7:27 ع 87/12/30
عنوان آخرین نوشته : باز هم از عشق سرودی بسراییم...


:: خبرنامه ::

 

:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو